25 Şubat 2013 Pazartesi

Doa Kozmetik Alışverişi 2


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Daha önce şurada ilk Doa Kozmetik alışveirşimden bahsetmiştim. O zaman aldığım hindistan cevizi yağından memnun kalınca ve üstüne birde 15 Şubatta %50 indirim haberini alınca hemen tekrar alışverişe attım kendimi :) Bakalım bu sefer neler almışım.

200 Gram Saf Kil : Kil maskesini çok seviyorum ama elimdeki maske katkılı olduğu için pekte rahat kullanamıyorum. Onu bitirince kullanmak için aldım. Fiyatı indirimle 1.15 TL gibi bir şeydi.

Gül Suyu : Bu ürününde %100 saf gül suyu olduğu söyleniyor. Tonik olarak kullanmak adına aldım elimdeki tonikler bitince sıra gelecek inşallah =) Fiyatı 2.25 TL

Argan Yağı : Bu yağ konusunda Koyukırmızı'm aklımı çeldi vallahi (: henüz denemedim ama o dediyse memnun kalırım ben biliyorum (: Fiyatı 5.62 TL

Hindistan Cevizi Yağı : Ben şahsım adına memnun kaldım. Seven de çok sevmeyen de saçla alakalı olsa gerek diye düşünüyorum. Benim saçlarımı gayet güzel yumuşattı yakında yazısını yazacağım. 100 gram aldım bu kez fiyatı 4.50 TL

Saf E Vitamini : Bunu da saç bakım yağına karıştırmak için aldım yine Koyukırmızımın önerisi (: Fiyatı 6.75 TL


Ve son olarak Dökülen Saçlar İçin Saç Bakım Yağı : Saçlarım gerçekten çok dökülüyor artık umarım işe yarar içerik listesi genel saç bakım yağlarından oluştuğu için aldım. Fiyatı 5.62 TL 


Evet toplamda 20 TL yi geçince kargoyu Doa Kozmetik kendi karşılıyor biliyorsunuz. Ben 20 TL baya geçtim zaten (: Birkaç şey de son katıldığım etkinlikler için almıştım. Tabi onları gösteremiyorum (: Yoğun alışveriş yapıldığı için sanırım benim kargom biraz gecikti 10 gün kadar sürdü ürünlerin hazırlanıp gelmesi. Çokta dert etmedim benim için problem değil ki son sipariş verenlerden biriydim muhtemelen saat 12 ye geliyordu o gün (: Kullandıkça yorumlayacağım ve muhtemelen bu siteden tekrar alışveriş yapacağım. 

10 yorum:

KozmetikHikayeleri dedi ki...

argan yağı için fiyat biraz ucuz deilmi??saf argan yağı olduğunu pek sanmıyorum :(

bakimliolmakasktir dedi ki...

bende aynını düşündüm alya ama ml mi çok düşük 20 ml lik bir yağ geliyor sevgili koyukırmızı yüzüne iyi geldiğini söyleyince aldım benimde yüzüm çok kuru deneyeceğim. Ha birde ordaki fiyat %50 inmiş hali yani normalde 20 ml yağ 11 lira civarı 50 ml mi de 30 tl ye filan geliyo tabi yine de ucuz bir fiyat :S

Unknown dedi ki...

aldıklarını güle güle kullan..ben de alya'nın söylemiş olduğu argan yağı hakkındaki sözüne katılıyorum..işin içindeki biri olarak fiyatı düşündürücü..içeriğini bana mail atabilir misin..çünkü saf argan bir SAF ZEYTİN YAĞI ile çözülebiliyor..lütfen yanlış anlama olur mu...argan yağı gerçek bir mucize..çantamdan ayırmıyorum..herşeyle kullanabiliyorsun..yağ değil nem verme özelliği var..öpüyorum seni canım..

bakimliolmakasktir dedi ki...

@serpil şahin
ablacım içerik listesini yazmamışlar maalesef :S

https://www.doakozmetik.com/default.asp?git=9&urun=48

şu bilgileri verip geçmişler :(

Makyaj Tutkusu dedi ki...

Güle güle kullan, hepsi birbirinden güzel seyler :-( Özellikle Argan yagini ve E Vitaminini merak ettim. Keske doa kozmetik Almanya'da da satilsa, hemen alirdim. Gül suyunu tonik olarak kullanma fikri süper. :-)
http://makyajtutkusu.blogspot.de/

bakimliolmakasktir dedi ki...

Sevimcim büyük ihtimalle kadınlar gününde tekrar indirim olacak o zaman ben sana alır yollarım dilersen :)

Jsjs kdksks dedi ki...

Hindistan cevizini nasıl kullanıyorsun ben de aldım ama bilemedim şahsen :(

bakimliolmakasktir dedi ki...

Ben Hindistan Cevizi yağını elime alıp eritim saçımın dipleri dışında her yerine sürüp duştan önce 1 saat kadar bekletiyorum canım öyle deneyebilirsin.

Tuba Şahin dedi ki...

Güle güle kullan canım. Herşeyi ben aldırmışım gibi hissettim sana =)

cyborg dedi ki...

Doa'yı savunduğumdan değil ama, piyasadaki Argan yağlarının hepsi çok mu güvenilir sanki? Nasıl Doa'nın saf olup olmadığını bilemeyeceksek 70 liraya satılanı bilemeyiz. Arada sırada ecocert imzalı markalar falan çıkıyor, bütçesi olan bunları alsın tabii. Ama bir ürünün kalitesini fiyatı belirlemez. Artı o kadar da bedavaya satmıyorlar, Doa'nın miktarı diğerlerinden bariz daha az.

Güle güle kullan bu arada;)