23 Şubat 2013 Cumartesi

Alışveriş BİM


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Dün bir çok blogda görmüş olabilirsiniz Bim'in haftalık aktüeline harika kozmetik ürünleri geldi. Ben özellikle Diadermine BB krem için gitmiştim ama yine abarttım :)

Hemen kısaca bahsedeyim aldıklarımdan:

Diadermine BB krem yaşlanma karşıtı açık ton 9.95 TL

Günlerdir beklediğim Ritüel de Beaute Siyah Nokta Burun Bandı 3.95 TL

Maybelline Smokey Eyes Maskara son bir tane bu kalmıştı incelemeden aldım valla :) 10 TL

Ritüel de Beaute Nefes Açıcı Burun Bandı şu sıralar hastayım burnum tıkalı ciddi anlamda dün gece kullandım işe yarıyor bir süre :) Fiyatı 3.95 TL

Ve son olarak Işıl Arı sütlü Ballı Kabak Lifli Masaj Sabunu buda ilginç bir sabun meraktan aldım sanırım 3.95 TL idi.


Gördüğünüz gibi ürünlerin hepsi piyasa fiyatının çok çok altında kendimi tutamasam bir kaç şey daha alacaktım ama tuttum :) Belki kalırsa bir de Diadermine krem alabilirim sonra =)

Valla kaldığını sanmıyorum ama almak istedikleriniz varsa Bim'e bir uğrayın derim =)

8 yorum:

KozmetikHikayeleri dedi ki...

kesin kalmamıştır böyle güzel şeyler anında bitiyor :(
http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

EMC dedi ki...

Rimeli bende alacaktım ama tembelliğimden üşendim

Bim çoğu zaman hesaplı ve kaliteli ürün kampanyaları yapıyor takip şart

Bu arada Bim'deki eklerlerin tadını şu ana kadar hiçbir yerde bulamadım tavsiye ederim onları da deneyin

Aldıklarınızı da güle güle kullanın

Şepşeker dedi ki...

Burun bandından memnun kaldın mı ?

bakimliolmakasktir dedi ki...

@alya
tekrar gidemedim ama muhtemelen kalmamıştır yedeklesem iyi olurdu aslında :S

@EMC
kesinlikle sıkı takip edip erkenden gitmek lazım cumaları :) profiterolünü seviyordum ama ekleri de deneyim o zaman :)

@şepşeker
ben çok memnunum bu bantlardan yazısını da yazmıştım bakabilirsiniz :)

gınny dedi ki...

Dun aksam 4 bim gezmeme ragmen bulamadimm 😔

Kelebek Etkisi dedi ki...

bende aynılarından aldım bb kremi denedinmi blogumda şartsız çeklişime beklerim
kelebeketkisi39.blogspot.com

Adsız dedi ki...

ari sutlu balli sabunu aldim ama yuze uygulanabiliyor mu..masaj sabunu yaziyor uzerinde.kullanim talimati yok ama begendim ben..

Adsız dedi ki...

Instagram hesabınız varmi acaba