19 Eylül 2012 Çarşamba

Mim

Merhaba Sevgili Okurlarım :)
Tekrardan güzel bir mim ile karşınızdayım. Sevgili Artemis'im beni mimlemiş. Canımsın sağol tatlım.

 
 
Günün nasıl geçti?
Yalnız ama mutlu, tv başında...

İsim vermeden bahset?
Uzun boylu, çok tatlı, kalbimin sahibi...

Neden hep cam kenarı?
Çünkü yolu seyretmeyi çok severim ve uyuması da daha kolay oluyor.

 
Bugün kendin için ne yaptın?
Bloguma yazı girdim :)
 
 
Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan?
Kullanmıyorum :)
 
 
Düşün ki o bunu okuyacak? 
Canım, çok özledim seni...
 
Kahkaha atmana sebep olan karikatürler?
 
Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz?
şu sıcakta ütü yapmak kadar sibir bozucu vbişey daha yok heralde...
 
 
Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz..
istediğim olur gibi umarım her şey...
 
Ctrl+v yap..
Ctrl+v yap.. (kopy paste ile soruları cevapladığım ortaya çıktı :)))
 
 
Kuzum benim teşekkür ederim bu güzel mim için. Ben de canım dostum koyukırmızımı mimliyorum :)
 
 
 

1 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Yesınler senı .) .) Ütü konusunda tum kadınlar aynı sıkıntıyı yasıyoruz bebegımmm kader ıste .)