15 Eylül 2012 Cumartesi

Golden Rose Rish Color 33

 
 
Merhaba Sevgili Okurlarım,
Aslında çok üzgünüm çünkü blogu çok boşladım ve o kadar çok yazacak şeyim var ki üzülüyorum yazamadığım için :( Zamanla toparlarmaya çalışacağım umarım başarabilirim hiç olmadı bu gün bir kaç post daha girip kendimi affettirmeye çalışacağım :)
 
Tatile gitmişken fırsattan istifade bol bol oje sürüp fotoğraf çektim ha fotoğraflar çok net istediğim gibi çıkmadı maalesef ama artık ne yapalım olduğu kadar bahsetmeye çalışacağım.
 
 
Golden Rose un bu yeni serisini ramazanda bir çok blogda tanıtım olarak görmüştüm. Rastlamışken de biraz renklerini filan inceledim. Ancak bildiğimiz klasik renkler var genelde çok fazla renk seçeneği de yok. Ben sırf fırçasını, sürümünü merak ettiğim için farklı olarak elimde bulunmayan bu kahve tonu seçtim.
 
Ojenin rengini çok sevdim o konuda hiçbir sıkıntım olmadı zaten de sevdiğim bir renk olduğu için almıştım. İçinde hafif bir parıltı var her nekadar resimlerde belli olmasa da ama bu parıltı öyle ele gelen tırnakta hissedilen simlerden değil. Renge eklenmiş hoş ebruli bir parıltı. Tam bir çikolata kahvesi arıyorsanız aradığınızı bulabileceğiniz renk budur kesinlikle.
 
Gelelim asıl değişiklik olan fırçasına açıkça söylemem gerekirse ince fırça olsa daha iyi olurmuş. Baş parmağım haricindeki tüm tırnaklarıma sürerken mutlaka dışına taştı sürene kadar canım çıktı. Bilmiyorum ben mi beceremedim kullanan arkadaşlarım varsa beni aydınlatsınlar :) Bu tarz şişeleri seviyorum şişesini de sevdim ama fırça olmamış üzgünüm.


Kuruması da gayet başarılı geldi bana. Yani kısaca rengi, şişesi, kuruması güzel ama fırçası ve kalıcılığı çok yeterli değil.

Satış fiyatı 2.5 liraydı sanırım :) Bence sizde olmayan bir renkse bunu deneyebilirsiniz.
 


Dipnot: Kapaktaki iz diş izi açamayınca acil yöntem tekniği kullandım :S :) Sıkışan şişeleri açma yöntemi vardı ama şuan hatırlamıyorum bilen varsa söyleyebilir miii :)

1 yorum:

journey of my hands dedi ki...

önce kapatıyomuş gibi sıkıcaksın sonra tekrar açma yönünde döndüreceksin..ben sıkışan yağlıboyalarımı açıyorum böyle:)