15 Eylül 2012 Cumartesi

Flormar Pretty Compact Far P045

 

Tekrardan Merhaba Sevgili Okurlarım,
Dedim bu gün tekrar dönücem diyee ve döndüm :) İnanın yazdıkça kendime geliyorum iyi ki blogum var bunu en çok bu farı aldığım gün dedim.Neden mi? Çünküüü bu farı aldığım gün sırf beni görebilmek için canımm arkadaşım -hatta dostum diyebilirim- koyukırmızım yanıma geldi çok kısa zamanım vardı ama yine de geldi ben daha ona diyeyim canımsın valla :) Beraber güzelce bir yemek yedik inanın foto çekmek hiç aklımıza gelmedi konuşmaktan :) Aşağı yukarı 2 saat kadar beraberdik o kadar çok konuştuk ki yetmedi ikimizide :) O kadar buluşmuşken tabi Gratise uğramadan olmazdı. Ankara Kızılay Gratis te maalesef Essence markası yok, dükkan küçük olduğu için bir iki aya ancak gelir dedi kız valla çok üzüldük ikimizde :S Bizde olan diğer markalarla idare ettik :) Ben pek bir şey almasam da koyukırmızımın aldıklarının postu yakında gelecek beklemede kalın :)


 
 
Gratis'in bu ayki katologunda Flormar maskara alana 5 li palet 7 tl idi. Bende aslında 5 li kahve tonlarındaki paleti öyle her blogda görünce almazsam olmaz demiştim ama valla oluyormuş :) Çünkü o gün koyukırmızımın önerisi ile bu paleti aldım. Şimdi diyorum ki iyiki almışım. Bi kere renkler göze tam oturuyor. Hani bazen 4 lü far paleti alırız da sırf iki rengini kullanırız onu beğendiğimiz için alırız. Yok inanın bu far paletinin her rengini sürekli kullanavilirsiniz. Ben denedim valla oldu :) Mesela ben koyu far kullanamam diyordum kesin koyu kahveyi de kullanmam demiştim. Sonra eyeliner fırçası ile gözümün altına ve üstüne sürünce bir baktım süper duruyor dedim işte budur :) Yine beyaz farı kaş altına, pembe farı da simli kahveye taban far olarak kullanabiliyorum. E daha ne olsun :) Ha bu arada bunca rengi bu şekilde şuradan esinlenerek kullandım :) Oradaki dumanlı makyajı bu paletle yaptım ve gerçekten çok güzel oldu.

Farın yapısına gelirsek birazcık tozutuyor ama bence çok sorun değil üfledin mi tamamdır :p :)) Açık kahvenin dışındakiler mat, açık kahvede çok az simler var sürünce de öyle aşırı durmuyor. Ben bugün baz kullanmadım ama bazla da güzel duracağını daha aydınlık olacağını düşünüyorum. Mutlaka deneyeceğim. Farın renklerini swatch yapamadım maalesef fotoğraf makinam çok net çekmediği için ama hazır swatchlarımız elimizde var mesela hemen koyukırmızımın bloguna tıklarsanız. Farın daha ayrıntılı swatchlarını gözde nasıl durduğunu görebilirsiniz :)

Son olarak bu güzel farın fiyatı ise 9 tl. Bence 5 li paletin değil bu 4 lü paletin her evde mutlaka bulunması lazım. Gündelik makyaja inanılmaz giden renkler bir arada bulunuyor. Fırsatım oldukça kesinlikle bu paletin mavi ve yeşil tonlarda olanlarını da alacağım.



5 yorum:

Rimelli Kız dedi ki...

Mavisini ve siyahınıda almanı öneriyorum canım .. Bu farın koyusunu bende göz üstüme çizgi halinde geçiyorum ve 2 gündürde renkler konusunda iltifat alıyorum :)

Güle güle kullan , sevgilerle ..

Artemis-Tanrica dedi ki...

Bende bundan istiyorum .) Gule gule kullan canım blogger dostların artıyor .)) Kendıne ıyı bak yavru .)

parfoj dedi ki...

gule gule kullan :) ben kizilaydaki gratise 1 kere gitmistim ama hastaydim o gun dikkat edememisim, essence olmamasina uzuldum :( ben izmirden 2 gun sonra ankaraya geliyorum essence urunu olarak istedigin bir sey varsa hem gelince elden ya da kargoyla gonderebilirim benim cok yakinimda essence satan bir gratis var :)


ve ben bu paleti cok cok seviyorum. ozellikle ten rengi olani mutlaka her makyajimda kulllaniyorum. sadewce sarimsi olani swatch haricinde hic denemedim, hic sevmem makyajda sariyi. :(

kozmetik bir aşktır :D dedi ki...

daha bugün bir parfümeriye girdim bu paleti sordum bitmiş :(

koyukirmizi dedi ki...

Canım benim çok güzel bı gündü en kısa zamanda mutlaka tekrarlamaliyiz yetmedi 2 saat =)

Paleti beğenmene de ayrıca çok sevindim. Öyle bir ısrar ettim ki bunu al diye begenmeseydin kendimi suçlu hissederdim açıkcası =) Öpüyorum çok..