10 Temmuz 2012 Salı

Sebamed Güneş Kremi SPF 50


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Ne zamandır post yazamıyorum özlemişim vallahi post yazmayı :) henüz tam yaz gelmemişken eczanemizde.com da %40 indirimi de görünce güvendiğim bir marka olan Sebamed'in güneş kremini atmıştım hemen sepete. Bu arada benden söylemesi hala %40 indirim devam ediyor.

Çok eskiden beri gerçekten kaliteli bulduğum ve daha hiçbir güneş kremi markası bilmezken doğru düzgün sebamedi bildiğim için tekrardan aldım. Ve şuan iyiki almışım diyorum. Bu güneş kremi gerçekten krem gibi losyon şeklinde değil. Yağlı bir his bırakmıyor. Benim cildim kuru olduğu için ben sorun yaşamadım ama yağlı cilde sahip bir izleyicimde benim önerimle aldı ve çok memnun kaldığını söyledi. Yağlı bir his bırakmadığı için de sivilce vs yapmadı. Ayrıca Sevgili izleyicim biraz daha araştırdığını ve içerik olarak en zararsız güneş kremlerinden birinin Sebamed olduğunu söyledi. Ben şahsen zaten güvendiğim için araştırmadım :) Ha unutmadan yağlı his bırakmadığı için de sivilce vs yapmadı.

Ayrıca UVB  her güneş kreminde var ama UVA yok ve önemli olan UVA. Kutunun resminden de okuyacağınız gibi bu kremde %98 UVA koruması var. E vitamini içeriyor bu da nemlendirici özelliği barındırıyor.

Yaşlanma karşıtı ve antioksidan etkili aynı zamanda.

Sebamed kremin tek eksisi yoğun bir krem şeklinde olduğu için güzelce yüze vücuda yedirmek gerek. Yedirilmezse beyaz beyaz aralarda kalabilir ama yedirmesi kolay. Ben krem sürdüğümü düşünür gibi sürüyorum gayette korunuyorum :)

Yani özetlersem ben bu kremden çok memnunum hele ki 28.80 TL ye böyle kaliteli 50 faktör bir güneş kremi almaktan daha bir mutluyum :) Hala güneş kreminizi almadıysanız sizi buraya alalım :)

16 yorum:

parfoj dedi ki...

gule gule kullan =) ben de aynisini kullaniyorum ama yuzumu bembeyaz yaptigi icin direkt bunu surup cikamiyorum o kotu oluyor

Adsız dedi ki...

Paylasim icin cok tesekkürler canim. Bende Sebamed`in ürünlerine kesinlikle güvenirim! :)

Sevgiler

pinklemprie dedi ki...

Evet senin sayende bu ürünü aldım ve çok memnun kaldım.Ben çok yıllar önce sebamed ürünlerini kullanmıştım ama güneş ürünlerini denemem senin sayende oldu.Piyasadaki neredeyse en ucuz güneş ürünlerinden ama koruması çok iyi ve içeriğide en zarasız güneş ürünlerindenmiş.Normalde alacağım güneş ürünün fiyatına sayende iki adet sebamed aldım bu yazı da çıkarırım diye düşünüyorum.
Blogunu seviyorum var mı ötesi :))

Gurme Şirine dedi ki...

yaz gelince güneş kremleri meydana çıktı ...
güle güle kullan tatlım...
bu markayı denemdim...
bir dahakine bundan deniyeyeim...
paylaşım için teşekkler canım...
kocaman sevgiler....

bakimliolmakasktir dedi ki...

@parfoj
teşekkür ederim canım evet tek eksi yanı yüzü beyaz yapması ama bende beyaz bir insan olduğum için pek sorun olmuyor ben de :)))

@duygu
kesinlikle canım diğer ürünlerini de kullanmaya başlayacağım ben de yavaş yavaş :)

@pinklemprie
öncelikle bu kadar sadık bir izleyicim olduğu için çok mutluyum canım teşekkür ediyorum sana :) sayende öğrenmiş oldum ben zararsız olduğunu :) güle güle kullan inş başka markaları pek denemeye gerek kalmadı artık :)

@gurme şirine
tavsiye ederim canım kesinlikle :) hem diğer ürünlere göre daha uygun hem de daha kaliteli

Tuba Şahin dedi ki...

Bu sene Avene'i deniyorum bende canım ama bittikten sonra Sebamed'i mutlaka deneyeceğim. İnsanda güven uyandıran bir marka gerçekten =)

Adsız dedi ki...

acaba izerigini çekip yayınlayabilir misiniz??her kremi kullanamıyorum alerjiim olan bazı maddeler var da o sebeple?? yağmur

bakimliolmakasktir dedi ki...

fotoğraf makinam şuan yok ama istersen tek tek yazayım yarın canım olur mu?

Kibele Demirbas dedi ki...

ben solante acnes kullanıyorum ama çok pahalı , sebamed dediğin gibiyse niye paramı savurayım değilmi ama :)
ben tulay , takipçin oluyorum şimdi , banada beklerim
kibelem.blogspot.com

bakimliolmakasktir dedi ki...

Sevgili yağmur malesef içeriği yazmıyor tüpün üzerinde kutusunu da atmışım ama içeriğini buldum
http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_196f29673.html buradan bakabilirsin :)

kesinlikle tülay hanım paranızı boşa harcamayın :) bakın ayşenur yazıcı da böyle düşünüyor http://www.aysenuryazici.com/guzellik-255-gunes-kremi-secerken-icerigine-bakin.aspx

Adsız dedi ki...

I loved this page! :-)
Look into my web blog : Cristina

Adsız dedi ki...

çook teşekkür ederim ilgilenip içeriğine baktığınız için yorumu yazdıktan sonra sitenizin adını not etmediğim için tekrar bulamamıştım şimdi arastırıken baktım benim yorum ve ilgilenip link vermişşiniz çokkk teşekkür ederim ama link açılmıyor suç bende keske zakmanında görseydim :( yağmur...sevgilerle...

gül dedi ki...

ben 3 yıldır kullanıyorum güneş lekelerim vardı yok oldular eşim bile farketti ve sakın vazgeçme dedi, ayrıca fondoten kullanamıyorum sebamed zaten cildimi güzelleştiriyor yaz kış kullanıyorum çok ta memnunum :))

Adsız dedi ki...

ben 17 yaşındaym. dudak üstü için lazer epilasyona gidiyorum. yaşım küçük olduğu için 80 faktör güneş kremi kullanmamı söylediler. hangi marka kullanayım? sebamed yeterli gelir mi?

Adsız dedi ki...

ben 17 yaşındayım. dudak üstü için lazer epilasyona gitmeye başladım. yaşım küçük olduğu için 80 faktör güneş kremi kullanmamı söylediler. esmere yakın bir ten rengim var. hangi marka kullanayım? sebamed yeterli gelir mi?

Adsız dedi ki...

bağlantıdaki yüz için mi? yoksa karma kullanım mı