20 Temmuz 2012 Cuma

L'Occitane Amande Duş Yağı



Merhaba Sevgili Okurlarım,
L'Occitane marka bu duş yağı ya da bana göre duş jeli olan bu ürün çooook eski bir Vanilya Kutumdan çıkmıştı. Bu markayı hiç denemediğim için ve duş jeli hastası olduğum için inanın çok sevindim görünce :) Bir ürün bitmeden diğerini kullanmak gibi bir huyum olmadığından daha yeni kullanabildim ancak. 


3 kez kullanabildim 35 ml bir ürün içinde ideal bence :) ne kadar memnun kaldığıma gelirsek, acı badem kokusunu sevenler için vazgeçilmez olabilir ama ben bademi yerken bile kavrulmamışını alan biri olarak çok sevemedim kokusunu ağır geldi bana. 


Temizlemesi ise gayet güzeldi kokusunun kalıcılığı normaldi bana göre çünkü bence bir duş jelinin kokusu zaten en fazla 10 dakika 20 dakika vücutta kalabilir fazlasına da gerek yok zaten (: ki duştan çıkınca benim gibi vücut losyonu kullanıyorsanız zaten kokuların karışmaması en iyisi. Tabi yine de bu duş jeli diğer duş jellerine göre biraz daha kalıcıydı.


Orijinal boyu sanırım 250 ml ve 54 TL. Orijinal boyuna mümkün değil o kadar para vermem açık söyleyeyim. O para ile Yves Rocher den TBS den Sevil den çok daha sevdiğim duş jellerinden bir sürü alırım hem de :) 


Kutuları bu yüzden seviyorum orijinallerini almayacağım ürünleri deneme fırsatım oldu bu sayede :)






Dipnot: Hakkıyla ve hayırlı ramazanlar...

4 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Ben de katılıyorum sana canım o kadar para ben de vermem açıkçası =)
Sana da hayırlı ramazanlar..

Kibele Demirbas dedi ki...

pahalıymış , deneyemeyeceğim,ben adidas'ın duş jellerini alıyorum ,5-6 lira falan,çokda memnunum,ama seninkinin şişesi etkileyici geldi bana :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@koyukırmızı
sağol canım benim :)

@kibele demirbaş
zaten duş jeline 10 liradan fazla verilmemeli bence de :) adidası hiç denemedim ama deneyebilirim :)

Makyaj Tutkusu dedi ki...

BEN BU DUS YAGINA BAYILIYORUMMMMMM!!!!!! Hayatimda kullanigim en mükemmel ürünlerden birisi, yemin ederim! :D Sen neden pek begenmedin bilmiyorum, ama herkes farklidir iste :-)