3 Temmuz 2012 Salı

Satıyorum (Nikon Nikkor 70-300 mm Lens)



Merhaba Sevgili Okurlarım,

Geçen postta bahsettiğim gibi fotoğraf makinam (nikon D 80) bazı ailevi sebeplerden dolayı artık ben de değil. Geçen sene 10 temmuzda bu lensin aynısını almıştım ancak makina artık ben de olmadığı için satmak istiyorum. Faturasıyla garantisiyle kutusuyla yollayacağım. 1 yıl daha garantisi var. Fotoğraf makinam olmadığı için telden çekip koymak istemedim daha net görün istediğim için fotoğrafları netten aldım. Faturası elimde olduğu için yalan yok 400 TL ye almıştım ben şuan acil olarak paraya ihtiyacım olduğu için 300 TL ye satıyorum ve kargo da bana ait. İlgilenen olursa bana mail atabilirsiniz her türlü sorunuza cevap verebilirim. Bu arada lensi sadece 3 kez kullandım o lensle çektiğim bazı fotoğrafları da mail yoluyla gösterebilirim. Çok acil satmam gerek tanıdıklarınız vs ilgilenen olursa bakimlikiz@hotmail.com adresime mail atababilirsiniz.

Dipnot: Fotoğraflar google görsellerden alıntıdır.

Hiç yorum yok: