5 Kasım 2012 Pazartesi

Günün Fotoğrafı (2-5)

Merhaba Sevgili Okurlarım,
Postun en başından uyarma istedim fazlasıyla görsel içeren bir posttur. Az söz çok görüntü olsun istiyorum (: Bakalım beğenecek misiniz fotoğraflarımı :)
 
2 Kasım Kırmızı
 

Kırmızıya aşığım ben hep derim her evde bir adet kırmızı oje bulunmalı diye :) Kırmızı der demez aklıma kırmızı oje geldi ve sürdüm sürüştürdüm :)  Alttaki fonda resim defteri ama ben onlara ders notlarımı yazıyorum (:

 
 
3 Kasım - Puantiye
 

 
 
Puantiye fotoğrafı çekeceğim zaman inanılmaz zorlandım. Bir evde hiç mi puantiyeli bir şey olmaz :) Aradım taradım yok hiçbir şey yok anladım ki biz ailecek pek puantiye ile arası olan insanlar değiliz :) Son olarak bu yolculuk yastıklarımı buldum :) Uğır böcemle zürafam :)) çok şekerler değiş mi :)
 
 
4 Kasım - Yediğin
 

 
Tabii ki yukarıda gördüğünüz o güzelimmm bonibonları yemiyor aşağıda görmüş olduğunuz gayet sağlıklı cevizlerim ve hurmalarımı yiyorum :) Her gün kahvaltıdan sonra ara öğün olarak 2 ceviz 2 hurma yiyorum. Görmüş olduğunuz hurma yaş hurmadır. Hani şu ramazanda yediğimiz kuru hurmalar var ya işte onlar kurumadan evvel toplanıyorlar ve bir kısmı donduruluyor. Yoksa muhafaza edilemiyorlar. Küçük paketler halinde satılıyorlar. Yemek istediğiniz kadarını eritip bir süre de buzdolabında saklayabiliyoruz. Ben bunu Hacıbaba adında bir kuruyemişciden aldım. Yani burada da bulmak mümkün. Kuru hurma seviyosanız bu yaşa da bayılırsınız. İnanılmaz tatlı yumuşacık oluyor :)
 

 
 
 5 Kasım - Hayvan
 
 
 
Aslında kedicikleri sevmem ama bu kediciği sevdim uzaktan ama :)
Evde hayvan sevmediğim için evdeki hayvancıklarım sadece peluş olmaktan ibaretler :)))
 
 

6 yorum:

uur bocee dedi ki...

uğur böcüklü yastığa bayıldım cok cici :)

Unknown dedi ki...

Kedicik dahil bonıbon, ceviz vs. postunda ne var ne yok yemek istedim :)

Adsız dedi ki...

hepiisii cok cici cok tatlıymışş yemek ısderımm kedi dısında tbii :DD

Tuba Şahin dedi ki...

O bonibonlara da insanın içi gidiyor dimi canım yaa ama boşver yeme sen. Sadece böyle kalpler yapıp bize fotoğrafını çek böyle =) Yastıklarına da ayrıca bayıldımm canım =))

bakimliolmakasktir dedi ki...

@uur böcee
teşekkür ederim uğur böce tam senlik galiba cidden :)

@çağla deniz
canım benimm insanı acıktıran bir halim var galiba (: ama çök şekeeeler dimi :) ah bide makinam güzel olsa neler yapiciim :)

@matruşka
aynen kediyi dışarıda tutalım :D

@koyukırmızı
evet yaa minik minik bonibonlar ama yemiyorum :) m&m olmadığı sürece de yemiceem :D
sağol kuzum daha güzelleri snn olsun :)

Gurme Şirine dedi ki...

ojesiz olmaz :)))
yastıklara ve bonibona bayıldım :)))