4 Kasım 2012 Pazar

Flormar 4 lü Far Paleti 403


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Aslında bu paletimi alalı bir hayli zaman oldu ama net bir fikir edinecek kadar kullanmayı bekledim yazısını yazabilmek için. Göz rengim ela olduğu için genellikle yeşil tonları ile aram iyidir :) Eskiden pek far kullanmayı sevmezdim ama baktım yakışıyor yeni yeni renk renk farlar kullanmaya başladım.


Flormar'ın normal serisinden olan bu palet içerisinde çok hafif simle barındırıyor. Bu simler kesinlikle rahatsız edecek kadar parıltılı değiller günlük makyajınızda çok çok rahat kullanabilirsiniz. Ben genellikle açık rengi öncelikle tüm göz üstüme kaşıma kadar sürüp sonrasında koyu yeşili eyeliner modunda çekiyorum. Diğer iki renkten biriyle de hafif gölgeleme yapıyorum bazen. Yada tek tek renkleri de kullanabilirsiniz kıyafetinize ya da tercihinize göre. Yani aslında demek istediğim her rengini kullanırsınız muhakkak bu farın ha bazı renkler tabii ki daha az kullanılıyor ama eninde sonunda kullanılır :)  


Palette gördüğünüz gibi minik bir ayna var. Hani fena olmamış o aynanın olması ama çokta gerekli değildi :) Fırçası bence kullanılacak bir fırça değil sırf bulunsun diye konulmuş bir fırça. Far ince yapılı olduğu için maalesef biraz tozutuyor.Pigmenti ise çok iyi hafifce sürseniz bile tam rengini veriyor ben baz kullanmıyorum yeterli geliyor :)  Benim başıma gelmedi ama koyukırmızı'mın kirpiklerine bile dökülmüştü biraz simler. Bu arada onun tavsiyesi üzerine almıştım bu paleti ve iyiki almışım diyorum :)


Renkler yukarıda gördüğünüz gibi açıklı koyulu ve net çıkmış yukarıdaki fotoğrafta :) Swastchları da sırf görün diye koydum aslında pek iyi çıkmadılar ama :)



Gölge de yukarıdaki gibi güneşte aşağıdaki gibi :) Ancak güneşe çıkarsak parıltılar böyle hafif hafif belli oluyor.


Son olarak fiyatı kendi sitelerinde 13 TL şuan lakin ben oturduğum yerde bir eczaneden 7 TL ye aldım :) Benim swatchlarım fln çok iyi olmadı bence birde koyukırmızımın postuna bakın o daha güzel göstermiş :) Görünce eğer yeşil far ihtiyacınız varsa almaya karar verebilirsiniz haberiniz olsun :)

5 yorum:

Güzellik Gerçekleri dedi ki...

Çok güzel renkleri var, güle güle kullan, bu renkler ela gözlülere çok yakışıyor :))

Adsız dedi ki...

guzeLmiş canım beğendiM bende dordunu de gozunde kullanabılırsın uyumlu renkler guzelde duRuR karısdırıp kullanmak yada ıkı tanesını seçip hoş oluR ıyi gunlerDe kuLLan .....

Bizim Kız dedi ki...

evet evet bende de var bundan ve çok memnunum,ama dediğin gibi fırçanın hiçbir anlamı yok :D gerçi şekli itibariyle bazen gölge verirken işime yarıyor onu da söyliyeyim :)))
bizimkiz.blogspot.com

Tuba Şahin dedi ki...

Beğenmene çok sevindim canımm böyle övüp övüp aldırıyorum beğenmezsen diye de korkuyorum sonra =))

bakimliolmakasktir dedi ki...

@güzellikgerçekleri
teşekkür ederim canım gerçekten yeşil ela gözlülere birebir bir renk :)

@matruşka
evet canım kullanışlı renkler nasıl denk gelirse öyle kullanıyorum genelde :)

@tanuraysha
gölge de genellikle ben karıştırma fırçası kullanıyorum ama acil durumlarda kurtarıcı olabilir evet :)))

@koyukirmizi
canım benim yaa bizim zevklerimiz aynı biliyorsun ya :) hiç pişman olmam emin ol :)