10 Ekim 2012 Çarşamba

indirimlr.com


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Yaz başıydı sanırım bloglarda gezinirken bir blogda indirimlr.com un tanıtımını görmüştüm. Girdim gezdim çok beğendim sonra tekrar bakayım dedim adres bir türlü aklıma gelmedi hangi blogda gördüğüm de. Derken dün tekrardan buldum adresii bulmuşken de sizinle paylaşmak istedim. Çünkü gerçekten çok faydalı bir site. Bir kere aklınıza gelmeyen ya da hiç görmediğiniz online alışveriş siteleri mi dersiniz, şehir fırsatları mı dersiniz hepsi bir arada toplanmış ve paylaşılmış. Ayrıca bu sitelerin de inidirim kuponları paylaşılmış üye olup şartları yerine getirdiğinizde indirim kuponu kazanabiliyorsunuz bazı sitelerden.

Yani kısaca eğer nette çok dolaşmayı sevmiyor tüm siteleri bir arada görmek istiyorsanız bilgisayarınızı açar açmaz ilk gireceğiniz adres indirimlr.com :)

Tıklayın ve o güzel fırsatlardan yararlanın :)






1 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Hemen bakıyorum canım =)