13 Ekim 2013 Pazar

Doa - Shea Butter


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Yine bir doa kozmetik alışverişimde merak edip denemek için aldığım o günden beridir de kullandığım bu shea yağından bahsetmek istiyorum sizlere :)

Ben bu yağa çok amaçlı yağ diyorum çünkü kullanım alanlarını gayet geniş buluyorum. Aslında açık söylemem gerekirse genelde doa'nın ürünlerine karşı bir önyargım vardı lakin bu üründe bu durumu yaşamadım.

Öncelikle yağın yapısından bahsedeyim aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi gayet sert bir yapısı var alırken bazen tırnağımın üst kısmını kullanmak zorunda kalıyorum direk elime gelmiyor. Erimesi de sert olduğu için biraz zaman alabiliyor. Azıcık bir miktar bir hayli yere yetebiliyor, tabii kullanım alanına göre değişiklik gösteriyor.

Peki ben nerelere kullanıyorum? Özellikle kurumuş kabuk bağlamış yaralarım olursa onlara kullanıyorum ve çokta memnun kaldım bu konuda kendisinden. Hem yarayı iyileştiriyor hem de yumuşatıp acısını alıyor. Dirseklerime ve ayak bileklerime kullanıyorum malum genelde sert oluyor oralardaki deri ve aşırı kuru oluyor. Bunları yumuşatmada da gayet başarılı buluyorum.

Saçlara da kullananları okudum ancak ben saçıma yağ sürmeyi pek sevmiyorum ağırlaşmasını istemediğim için bu yüzden denemeye yeltenmedim bile :) Bana sadece kuru derileri yumuşatma konusunda yardımcı oluyor olması yetti :)

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama indirimle 2 3 tl gibi bir rakama gelmişti. Tekrar alır mıyım bilmiyorum çünkü farklı markaların shea butter larını denemeyi düşünüyorum ama genel itibariyle çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Eğer vazelin kullanmayı sevmiyorsanız bir alternatif olabilir. Satın almak isterseniz tıklayınız :)




Gelecek Yazı # Alışveriş (Watson's Gratis Rossman)

8 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Bende dirseklerimde kullanıyorum canım. Cidden yumuşacık yapıyor =)

Poine PA dedi ki...

Argandan sonra moda yagimiz shea :) Kokusu cok guzel oluyor. Bende dove shea yagli sabunu var. Kullanmaya kiyamadim gidip gelip kokluyorum :)) Bu urunu tanittigin icin tesekkurler canim siparis verecegim :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

bu urunleri harika annemde bende cok memnun kaldık sivilce izini bile yok ediyor denedik ve cidden de yok oldu, iyi gunlerde kullan sevgiler:)

bakimliolmakasktir dedi ki...

@MissPoine denemenizde fayda var :) ama bunda koku yok hiç kokusuz bir ürün (:

@biricit
aa çok iyi oldu söylediğin bnmde sivilce izlerim var kesinlikle deneyeceğim :)

Unknown dedi ki...

Doa' nın ürünlerini çok beğenirim hepsinden çok memnun kaldım. Bitkisel yağlarından hep alırım cildim inanılmaz toparlandı. Şimdi serumu çıkmış onu deneyeceğim. Bunu denememiştim ama alıcam en kısa zamanda :)

Aner dedi ki...

topuklarima kullaniyorum ve cok memnunum. Kokusu hosuma gidiyor cok
Ayrica paylasimlarini begeniyorum :) banada beklerim :)

http://bentasindim.blogspot.nl/

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Merhaba blogunuzu çok beğenip takip ettik :) Blogumuza bekleriz :)http://alisveriscilginlari.blogspot.com.tr/