2 Mayıs 2013 Perşembe

Mim // Ağız Diş Bakımı


Merhaba Sevgili Okurlarım,
Bundan uzunca bir zaman önce sevgili arkadaşım desenlioje beni mimlemişti ama benim bir türlü fırsatım olupta cevap verememiştim. Ve ilk fırsatta yazayım dedim.

Mimimiz bu kez ağız ve diş sağlığı için yaptıklarımızla ilgili. Bakalım ben dişlerime ne kadar önem veriyormuşum :)

Öncelikle ben uzun zamandır sıkı bir sensodyne kullanıcısıyım. Yalnız bu şişedeki halini hiç sevmedimmmm. Bence çok kullanışsız. Her kullandığımda ben macunu aldıktan sonra macun gelmeye devam ediyor ve her seferinde başlığı ya yıkıyorum ya siliyorum. Bazen fark etmiyorum sonraki kullanımımda birikinti filan oluyor. Kısaca sevmedim bitsin bir daha bu türünden almayacağım.

Sensodyne bitince Theramed'e geçeceğim. Aslında çok merak ediyorum ama bir ürün bitirmeden ötekini açamama hastalığım sebebiyle açmadım. Beklemedeyim. Merak etmememin sebebi ise hem diş macunu hem ağız bakım suyu görevi görmesi biraz değişik geldi de :)

Ağız bakım suyu olarak ise Listerine i hep tek geçtim özellikle bu alkolsüz olanı seviyorum. Aklıma estikçe kullanıyorum devamlı kullanmak zararlı çünkü. Bu bitmek üzere bitince Amway in konsantre bir ağız bakım suyu var ondan alacağım.

Diş fırçam ise Oral B bu fırçadan memnunum aynı anda bir de mavisini kullanıyorum. Bunların değişim zamanı gelince Banat'ınkini açacağım bir indirimden almıştım onu da :)

Hiç diş ipi yok fark ettim yıllar önce almıştım ama kullanmayı alışkanlık haline getiremedim aslında diş ipi kullanmak çok önemli ama ne zaman kullanmayı alışkanlık edineceğim bilmiyorum.


Benim diş ve ağız bakımım bu şekilde günlük olarak devam ediyor :) Siz de cevaplamak isterseniz keyifle okurum. Burdan tekrar Sevgili desenliojeye teşekkür ediyorum (: Geçte olsa unutmadım bak =))


Gelecek Yazı : Avon True Color Olive Far 

4 yorum:

MorMidye dedi ki...

hemen birşey sorayım. ağız bakım suyunu sık kullanmak zararlı mı gerçekten? araştırmadım ama her gün küçük miktarlarda kullanıyorum ben mesela. zararı varsa bırakayım hemen bu alışkanlığı :)

Belleeamie dedi ki...

Paranoya oldugum konu!
:0 iyi bir rutine girmek gerekiyor gercekten ...

bakimliolmakasktir dedi ki...

@zz89
Benim duydugum ve okudugum kaadriyla surekli kullaninca agizdaki yararli bakterileride olduruyormus ki ben de oyle oldugunu dusunuyorum. 1 hafta sabah aksam kullanip sonra ara veriyorum ya da 15 gun sadece sabahlari kullanip ara veriyorum bi zararini gormedim bu sekilde :)

@ belle amie
kesinlikle ama bir turlu beceremiyorum ben bu rutini :s

Adsız dedi ki...

şu ağız bakım suyu benim de çok kafamı karıştırıyor.galiba ben fazla sık kullanıyorum.