20 Nisan 2013 Cumartesi

Bizim Kutu (3)


Merhaba Sevgili Okuyucularım,
En son baktımda 1 Nisanda post yayınlamışım. Bana göre çoook uzun gelen bir aranın ardından dönüş yaptım. Çok yoğundum son günlerde birde nedense içimden bilgisayar başına oturmak gelmedi hiç. Umarım düzelmişimdir de blogumu boşlamam artık...

Evet daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi biz her ay düzenli olarak koyukırmızım ile hediyeleşiyoruz :) Ve inanın bunu o kadar severek o kadar mutlu olarak yapıyoruz ki birazdan sebebini anlayacaksınızdır. 


Ben ilk Apocalipsler çıktığında sürekli bloglarda görüp inanılmaz merak ediyordum ve watsonslar bana çok uzak olduğu için uzunca bir zamanda alma ihtimalim olmayacaktı muhtemelen paketi açtığımda Apocalipsi gördüğüm an resmen kocaman bir gülücük belirdi yüzümde :) Denedikten sonra neden bu kadar ilgi gören beklenen bir ürün olduğunu birkez daha anladım ve bayıldımm :) Canım arkadaşım olmasa daha aylarca beklerdim ben bu ürünü alabilmek için...

NYC ojelerinide çok seviyorum rengin rujla uyumuna bakar mısınız :) Kırmızı hastası biri olarak hemen ertesi gün sürdüm okula giderken :)

Yine kutumun genel rengine uygun Arko Nem Kırmızı Üzümlü ve Narlı krem Allah'ım o nasıl güzel bir kokudurr :) bu serinin tüm kremlerini denemiştim ama bu hariç bunu denemiş oldum ve bayıldım kokusuna :)

Ve tabiiki bizim ikimizinde bayıldığı maskeler :))) Salatalık özlü yüz maskesi (: İyiki bu maskeler var ya cidden =)) kullanımı pratik tek seferlik bayılıyorum ben :)))


Hep diyorum ya Bizim Kutu'muzun yanında lilakutu vanilyakutu birer hiç değil mi :))) Gerçekten bayıldım ben yine bu ayki kutuma lilakutu gelse eminim bayılmazdım (: ama Koyukımızı'm beni o kadar iyi tanıyor ki neyi severim neyi sevmem çok iyi biliyor ve ona göre hediyeler seçiyor. Buda beni inanılmazzz mutlu ediyor. Tekrar kendisine çoook teşekkür ediyorum :)) Umuyorumki bu kutulaşmanın ömrü çoook uzun olsun...



Gelecek Yazı : Aylığım (2) 

Hiç yorum yok: